7 Temmuz 2008

Yulafli Mücver




Geçenlerde alis veris sonrasi eve geldigimde canim atistirmalik birseyler hazirlamak istedi ve benim neredeyse her ay takip ettigim Shape dergisinden aldigim bu tarifi denemeye karar vardim:

Malzemeler (2 kisilik)

1 orta boy kabak
300 gram Havuç (yaklasik 5 adet)
1 yemek kasigi limon suyu
2 yemek kasigi maydonoz
1 yumurta (ben 2 kullandim)
1 yemek kasigi yulaf (ben 2 yk kullandim)
tuz
karabiber
kizartmak icin biraz ay çiçek yagi

Yapilisi:
  1. Kabagi ve havuçlari soyup rendeleyin
  2. üzerine limon suyunu, dogranmis maydonozu, yumurtayi ve yulaf ezmesini ekleyin
  3. Yagi tavaya ilave edin ve yaklasik bir yemek kasigi kadar sebzeli karisimdan tavaya dökün ve yuvarlak sekil verin
  4. iki tarafi kizarinca alin ve dilerseniz süzme yogurtla servis yapin

Yukarta belirtilen malzemelere göre bu tarif kisi basi yaklasik 143 kalori içeriyor.

2 yorum:

Tugba dedi ki...

Tarif cok güzel denemek isterdim ama, evde pismis sebzeleri sevmeyen biri var :-)

Birde "insan kocasini nasil pismis sebzeleri sevdirir!"

Bu konu hakkindada arastirip, birseyler yazabilirmisin abla? Cok hayra gecer valla :-)

^zeynep^ dedi ki...

eger peynir seviyorsa üzerine peynir rendeleyip firina verebilirsin, sarimsakli yogurt seviyorsa üzerine bol yogurt dökerek ikram edersin, yumurtayi seviyorsa bol yumurtali yaparsin, ya da sebzeli muffinler yapmayi düsünebilirsin:-) yani demek istedigim sebzeleri oldukca kamufle et, görmesin:-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...