23 Haziran 2008

Adi Aylin

Bu kitabi okumadan önce bir hata yapip internette yorumlarini okumustum. Dogrusunu söylemek gerekirse yorumlardan negatif yönde etkilenip uzun süre bir kenarda bekletmistim bu kitabi. HATA ETMiSiM! 1. si kitabi okumadan önce yorumlari okumakla hata etmisim. 2. si ise kitabi okumakta bu kadar beklemekle hata etmisim. En nihayetinde okudum ve müthis etkilendim. Özellikle kitabin son iki sayfasini okurken göz yaslarimi tutamadim.
Bir hayat nasil bu kadar hizli, dolu dizgin ve basarilarla dolu geçebilir onu anlatiyor Ayse Kulin. Kitabin son sayfalarinda bir kaç fotograf var. Aylin'in ailesi ve kendisinden olusan fotograflar, bir yandan okuyup, diger yandan fotograflari bakmakla gecti okuma serüvenim. Annesi kimdi, Babasi kimdi, ha evet bu kizkardesiydi derken bitiyor kitap. Ve herkeste biraktigi gibi bende de bir sürü soru isaretini ardinda birakarak bitiyor.

2 yorum:

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

ben de okumuştum keşke bana sorsaydın okumadan önce gayet olumlu şeyler söylkeyip seni okumaya yüreklendirirdim :)

şaka bir yana gerçekten çok etkileyici bir kitap. okumamış olanlara ve biyografi severlere duyurulur.

Tugba dedi ki...

Bende okiyim bari abla! banada verirsin bi ara bu kitabi ok?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...