1 Eylül 2015

Europa Park - Almanya

Bize yaklasik 150 km uzaklikta olan eglence parkina gittik gecen Cumartesi - ani bir karar oldu. Havanin mükemmel olmasiyla birlikte en az 12 saatimizi orada gecirdik diyebilirim. Ben kaçinci kez gittim bilmiyorum ama her seferinde cok begeniyorum.

Melda'yla cok da fazla birseye binemedik, hele ben hayatimda ilk defa bu kadar az seye binerek döndüm ama cocuklarin yüzü gülünce cok da farketmiyor dogrusu. Yeter ki onlar eglensin dimi. Biz zamaninda yeteri kadar eglendik. Bu arada en son 6 yil evvel gitmisiz ;)






Kendimizi ve minik bidiklari cekmekten çevreyi çekmemisim hic.

Günün Highlight'i kizim icin ikinci basket atisimda kazandigim kocaman bir top oldu. 
Bayiliyor top oynamaya.
Genetik olabilir :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

benim ogluslarimin da en çok sevdikleri parktir , ben ne kadar atraksiyon olaylarini sevmesem de parkin içini gezmek iicn bile gidip gormeye deger

^zeynep^ dedi ki...

Evet bence de, sadece gezmek icin bile çok güzel bir yer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...