12 Haziran 2014

günesli sicak isviçre

 
Havalar sonunda isindi, Melda kuşla gezmelerimiz aktivitelerimiz arttı.
 
özetleri sevmem ama kısa kısa anlatmak gerekirse.
 
Melda kuşumla Bebek yüzme kursuna gidiyoruz 3 haftadır. Her Cumartesi yarım saatlik bir kurs. Yorulsun, belki geceleri daha uzun, daha rahat uyur diye düşünmüştüm ama yanıldım galiba. Çünkü suya girmek Melda'ya tam aksine enerji veriyor.
 
Meleğim yarın 7 aylık oluyor ve ulaşmak istediği şeylere yuvarlanarak veya tırtıl gibi sürünerek ulaşıyor :) her hareketi çok komik geliyor bize. Bir çok bebek aynı ama kendi bebeği yapınca insana daha komik, daha eğlenceli geliyor nedense.
 
Geceleri 11'den önce uyumuyor. Ne kadar yorgun olursa olsun.
 
Bu aralar, odalarımızı, yataklarımızı ayırma krizleri yaşıyoruz. Belki daha erken başlamalıydım buna ama her bebek farklı, her anne babanın fikri de ayrı. Ben kucakta ve emerek değil, kendi kendine yatakta uyumasını öğretmeye çalışıyorum, böylece daha uzun, daha deliksiz uyuyor. Uzun demek bizde 3 ile 4 saat arası demek ! :)
 
Sütü hala biberondan içmiyor ama su ve çayı lıkır lıkır götürüyor.
Anne sütüne mama karıştırıp kaşık maması şeklinde veriyoruz ben çalışırken. Yani haftada 2 gün.
 
Fotografta ponylere bakıyor ama hayvanlarla çok ta ilgilendiğini söyleyemem, daha pek anlamıyor. Bu aralar favorisi daha çok çocuklar, kuzenleri, onları seyretmeye bayılıyor.
 
şimdilik bu kadar!
 
Hayırlı kandilleriniz olsun, dualarınız kabul olsun inşallah!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...