19 Haziran 2014

Melda'min ilk istanbul gezisi

Hem kuzenimizin nisani için, hem de bana is hayatina geri dönüs yapmadan önce degisiklik olsun diye, Nisan'in sonlarina dogru kisa bir istanbul gezisi yaptik. Melda hanimla ilk uçak yolculugumuzu atlattik. Emzirdigim için çok rahat bir yolculuk/tatil oldu. Mama hazirlama derdi olmadan buldugum tüm kuytu köselerde emzirme imkani buldum.

Melda burada 5 aylik ve 1 haftalik.

Kanguruda gezmelere bayiliyordu. Bebek arabasini henüz oturur hale getirmedigimiz için disarida olup biteni kanguruyla görmesini sagliyorduk. 

Hava sansimiza çok güzeldi. Bol bol sahil kenari, parklarda bahçelerde gezdik. Melda genel olarak çok iyiydi, neseliydi ve girdigi her mekanda dikkatleri üzerine çekiyordu dogal olarak. 2 defa en olmadik yerde ani açlik krizine girdi. Biri vapurda, tam kiyiya yanasirken, digeriyse dönüste uçaga giden otobüste basti yaygarayi.

Onun disinda kizim en güzel ortamlarda, en güzel manzaralarda emdi hep :) Bogaz manzarali aksam sütünü içmisligi bile var :) 

Simdi baktim da, hep ciddi bakislar attigi fotograflari seçmisim... tüm ciddiyetiyle istanbulu izliyor, her gördügünü kaydediyor kizim :)


Gider gitmez solugu kuaförde aldim :)




Ve tatilimiz muhtesem bir selfieyle final yapti.
Bense büyük bir Orhan Gencebay hayrani olarak kizimin ilk istanbul gezisinde bana ugurlu geldigini düsündüm. Benim için çok sey ifade eden bir fotograf. Canim sevgilim cesaret vermeseydi bana, hayatta gidip de fotograf çekinemezdim Orhan babayla.


Hic bir yerde bi saatten fazla uyumayan kizim nedense Orhan babayi gördügümüz gün saatlerce uyudu. ilk defa o gün uyanmasini istedim ama gördügünüz sekilde çuval gibi saldi kendini :)




1 yorum:

Unknown dedi ki...

Harikasınız canım ne zaman geldin de gittin keşke haber vereydin :( bebişini kokladım öpüyorum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...